MAZDA 6 - sprzęgła i koła dwumasowe

Model samochodu produkowany w latach: 2002.06 - obecnie.

Wersje nadwoziowe: hatchback, kombi, sedan

Wersje silnikowe: 1.8, 1.8 MZR, 2.0, 2.0 DI, 2.0 MZR, 2.0 MZR-CD, 2.2 D, 2.2 MRZ-CD, 2.2 MZR-CD, 2.3, 2.3 AWD, 2.3 MPS Turbo, 2.5, 2.5 MZR

Dostępne części: sprzęgło, koło dwumasowe / zamachowe, tarcza sprzęgła, docisk, łożysko, wysprzęglik, pompa sprzęgła, siłownik, śruby
MAZDA 6

Wybierz pojazd modelu MAZDA 6

MAZDA 6 (GG)

MAZDA 6 (GG)
Seria produkowana w latach:
2002.06 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.06 - 2007.08Lata produkcji: 2005.06 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.06 - 2007.08Lata produkcji: 2005.03 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.06 - 2007.08Lata produkcji: 2005.12 - 2007.08

MAZDA 6 Hatchback (GG)

MAZDA 6 Hatchback (GG)
Seria produkowana w latach:
2002.08 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08Lata produkcji: 2005.06 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08Lata produkcji: 2005.03 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08

MAZDA 6 Station Wagon (GY)

MAZDA 6 Station Wagon (GY)
Seria produkowana w latach:
2002.08 - 2007.12
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08Lata produkcji: 2005.06 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08Lata produkcji: 2005.03 - 2007.08
Lata produkcji: 2002.11 - 2007.08Lata produkcji: 2002.08 - 2007.08

MAZDA 6 (GH)

MAZDA 6 (GH)
Seria produkowana w latach:
2007.08 - obecnie.
Lata produkcji: 2007.08 - obecnieLata produkcji: 2007.08 - obecnie
Lata produkcji: 2007.08 - obecnieLata produkcji: 2010.01 - obecnie
Lata produkcji: 2010.01 - obecnieLata produkcji: 2010.01 - obecnie
Lata produkcji: 2009.01 - obecnieLata produkcji: 2009.01 - obecnie
Lata produkcji: 2009.01 - obecnieLata produkcji: 2007.08 - obecnie

MAZDA 6 hatchback (GH)

MAZDA 6 hatchback (GH)
Seria produkowana w latach:
2007.08 - obecnie.
Lata produkcji: 2007.08 - obecnieLata produkcji: 2007.08 - obecnie
Lata produkcji: 2007.08 - obecnieLata produkcji: 2010.01 - obecnie
Lata produkcji: 2010.01 - obecnieLata produkcji: 2010.01 - obecnie
Lata produkcji: 2009.01 - obecnieLata produkcji: 2009.01 - obecnie
Lata produkcji: 2009.01 - obecnieLata produkcji: 2007.08 - obecnie

MAZDA 6 kombi (GH)

MAZDA 6 kombi (GH)
Seria produkowana w latach:
2008.02 - obecnie.
Lata produkcji: 2008.02 - obecnieLata produkcji: 2008.02 - obecnie
Lata produkcji: 2008.02 - obecnieLata produkcji: 2010.01 - obecnie
Lata produkcji: 2010.01 - obecnieLata produkcji: 2010.01 - obecnie
Lata produkcji: 2009.01 - obecnieLata produkcji: 2009.01 - obecnie
Lata produkcji: 2009.01 - obecnieLata produkcji: 2008.02 - obecnie

MAZDA 6 kombi (GJ, GH)

MAZDA 6 kombi (GJ, GH)
Seria produkowana w latach:
2012.12 - obecnie.
Lata produkcji: 2013.01 - obecnieLata produkcji: 2013.01 - obecnie

MAZDA 6 sedan (GJ, GH)

MAZDA 6 sedan (GJ, GH)
Seria produkowana w latach:
2012.12 - obecnie.
Lata produkcji: 2013.01 - obecnieLata produkcji: 2013.01 - obecnie
Lata produkcji: 2013.01 - obecnie



Mazda 6 - specyfikacja

Samochód średniej klasy, którego produkcja rozpoczęła się w 2002 roku, wyprodukowany został w trzech generacjach. Obecnie wciąż produkowana jest trzecia generacja Mazdy 6. Pojazd został przedstawiony jako następca Mazdy 626, Xedos, 6 Capella. Samochód pierwszej generacji był produkowany w latach 22002-2007. Produkowana była zarówno z silnikiem na benzynę, jak i na Diesla. Możemy spotkać go w czterech wersjach wyposażenia. W 2005 roku auto przeszło pierwszy face lifting, a kolejne pojazdy z silnikiem Diesla zostały zaopatrzone w filtry EGR i DFG. Produkcja Mazdy 6 drugiej generacji trwała pd 2007 do 2012 roku. Jej debiut miał miejsce we Frakfurcie. Ta generacja również była produkowana z silnikiem benzynowym oraz Diesla. W 2010 roku samochód przeszedł ponowny face lifting, główną zmianą był zderzak. W 2012 roku w Moskwie po raz pierwszy ukazała sie Mazda 6 III. W tej generacji został wprowadzony napęd 4x4 oraz bogatsze wyposażenie.Dostępne są dwie Mazdy 6 III z silnikiem benzynowym oraz dwie z silnikiem Diesla. Samochód występuje w czterech wersjach wyposażenia. Pojazd jest produkowany do dziś.

Sprzęgło w Mazdzie 6

Mazda 6 I oferuje dziewięć wersji silnika benzynowego - w tym 2.3 MZR DISI Turbo 260 KM, montowany również w Fordzie Mustang VI - o największej mocy 220 KM oraz trzy wersje silnika Diesla o największej mocy 143 KM. Mazda 6 pierwszej generacji była produkowana w trzech typach nadwozia - dwóch pięciodrzwiowych oraz jednym czterodrzwiowym. Wystepują w niej manulane pięcio- i sześciobiegowe skrzynie biegów, czterobiegowa skrzynia półautomatyczna oraz pięcio- i sześciobiegowe skrzynie automatyczne.

Mazda 6 II oferuje cztery wersje silnika benzynowego, o największej mocy 276 KM oraz pięć wersji silnika Diesla o największej mocy 185 KM. Występuję w trzech typach nadwozia cztero-, pięcio- i sześciodrzwiowym. Mazda 6 drugiej generacji była produkowana z pięcio- i sześciobiegową skrzynią manualną oraz pięcio- i sześciobiegową skrzynią automatyczną.

 

Mazda 6 III oferuje jedynie trzy wersje silika benzynowego o największej mocy 192 KM oraz dwie wersje silnika Diesla o największej mocy 175 KM.  Wystepują dwa typy nadwozia, pięcio- i sześciodrzwiowy. Mazda 6 trzeciej generacji jest produkowana z sześciobiegową skrzynią manualną oraz sześciobiegową skrzynią automatyczną.

Koło dwumasowe do Mazdy 6

Jest bardzo istotnym elementem budowy samochodu, ma za zadanie upłynnić pracę silnika i zapobiegać skutkom ubocznym w momencie nagłego wzrostu momentu obrotowego jednostki. To ono wyklucza niemalże wszystkie drgania generowane przez układ napędowy podczas ruszania w zakresie niskich obrotów silnika. Koło dwumasowe składa się z dwóch mas - pierwotnej i wtórnej. Strona pierwotna jest przytwierdzona do wału korbowego i posiada zębowy wieniec, który współpracuje z rozrusznikiem. Natomiast strona wtórna jest zamieszczona w stronie pierwotnej i ułożyskowana za pomocą łożysk osiowych i promieniowych. W środku pomiędzy dwoma masami znajduje się tłumik drgań skrętnych łączących obie masy koła. Jest to układ tłumiący, który za pośrednictwem wydajnych talerzy sprężynujących i sprężyn niweluje wszelkie wibracje, ktore generuje układ napędowy. Obie masy obracają się względem siebie nawet o 80°.



MAZDA 6 - Sprzęgła, koła dwumasowe, tarcze, dociski, wysprzęgliki i pompy

Mazda 6, znana na rynku azjatyckim pod nazwą Mazda Atenza to średnich rozmiarów rodzinny samochód produkowany przez japoński koncern samochodowy Mazda. Modle ten zastąpił długo produkowaną Mazdę Capella i od dnia wprowadzenia na rynek w 2001 roku został sprzedany w ilości ponad jednego miliona sztuk.

Mazda 6 występuje w wersjach z napędem 4-kołowym oraz z napędem przednim. Trzy generacje modelu oferują wersje 4- lub 5-drzwiowe  hatchback, kombi oraz saloon. Montowanie w Mazda 6 skrzynie biegów manualne lub automatyczne w większości wyposażone są w 5 lub 6 biegów, jednak wśród aut pierwszej generacji znajdziemy również wersje z czterema biegami.

Sklep Sprzeglo.com.pl oferuje profesjonalny dobór zestawu sprzęgła lub koła dwumasowego dla Państwa samochodu, uwzględniając Państwa preferencje odnośnie producenta oraz ceny. Bogaty asortyment sklepu sprawia, że nasi eksperci zawsze dobiorą jak najlepiej pasujące części.

Najczęściej wybierane zestawy sprzęgła do Mazda 6 to:

Przykładowy kompletny zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym do Mazda 6:

W ofercie sklepu Sprzeglo.com.pl znajdziecie Państwo również same koła dwumasowe:





MAZDA 5   <<     MAZDA 6    >>    MAZDA 626