PEUGEOT 307 - sprzęgła i koła dwumasowe

Model samochodu produkowany w latach: 2000.08 - obecnie.

Wersje nadwoziowe: hatchback, kabriolet, kombi

Wersje silnikowe: 1.4, 1.4 16V, 1.4 HDi, 1.6 16V, 1.6 HDI 110, 1.6 HDi, 1.6 HDi 110, 2.0 16V, 2.0 HDI 110, 2.0 HDI 90, 2.0 HDi 110, 2.0 HDi 135, 2.0 HDi 90

Dostępne części: sprzęgło, koło dwumasowe / zamachowe, tarcza sprzęgła, docisk, łożysko, wysprzęglik, pompa sprzęgła, siłownik, śruby
PEUGEOT 307

Wybierz pojazd modelu PEUGEOT 307

PEUGEOT 307 (3A/C)

PEUGEOT 307 (3A/C)
Seria produkowana w latach:
2000.08 - obecnie.
2000.08 - obecnie2003.11 - obecnie
2001.10 - obecnie2005.04 - obecnie
2004.02 - obecnie2000.08 - obecnie
2000.08 - obecnie2000.08 - obecnie
2000.08 - obecnie2003.10 - obecnie
2005.03 - obecnie2005.06 - obecnie

PEUGEOT 307 SW (3H)

PEUGEOT 307 SW (3H)
Seria produkowana w latach:
2002.03 - obecnie.
2003.11 - obecnie2004.02 - obecnie
2002.03 - obecnie2002.03 - obecnie
2002.03 - obecnie2002.03 - obecnie
2004.02 - obecnie2005.03 - obecnie

PEUGEOT 307 CC (3B)

PEUGEOT 307 CC (3B)
Seria produkowana w latach:
2003.10 - obecnie.
2005.02 - obecnie2003.10 - obecnie
2005.06 - obecnie2005.03 - obecnie
2003.10 - obecnie



PEUGEOT 307 - Sprzęgła, koła dwumasowe, tarcze, dociski, wysprzęgliki i pompy

Peugeot 307 to niewielki samochód rodzinny produkowany od 2001 roku przez francuskiego producenta samochodów. Dostępny jest w czterech wersjach nadwozia: hatchback, coupe cabriolet oraz kombi. Dodatkowo w Chinach, Argentynie i Wenezueli samochód sprzedawany był również w wersji sedan.

Samochód należy do segmentu C - niższej klasy średniej. Peugeot 307 jest następcą udanego modelu 306. W 2005 roku auto zostało poddane face-liftingowi, w wyniku którego jego nadwozie nabrało dodatkowej wyrazistości i drapieżności.

Na rynku samochodów używanych dużą popularnością cieszą się wersje kombi oraz 5-drzwiowego hatchbacka. Samochód posiada dosyć duże drzwi, przestraonne wnętrze oraz dużo funkcjonalnych schowków. Bagażnik wariantu hatchback ma pojemność 340 litrów a po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do aż 1330 litrów. Obok klasycznego kombi na rynku dostępne jest również kombi oznaczone jako SW, które posiada trochę inne wyposażenie oraz minimalnie większy bagażnik (kombi 503 litry, SW 520 litrów).

Wyposażenie wersji SW odpowiada bardziej wyposażeniu minivanów - posiada niemal całkiem przeszkolony dach, a w miejscu tylnej kanapy zamontowane zostały trzy oddzielne, funkcjonalne fotele które można składać, przesuwać i wyjmować niezależnie od siebie. Pod siedzeniami znajdują się schowki na drobne przedmioty. Niektóre egzemplarze zostały wyposażone w dodatkowy rząd foteli. Ponadto SW posiada bogatsze seryjne wyposażenie, choć standardowe wyposazenie Peugeota 307 jest zadowalające - podstawowa wersja XR produkowana do 2005 roku posiada 2 poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby, komputer pokładowy oraz progresywne wspomaganie kierownicy. Bogatsza wersja wyposażenia XS posiada boczne poduszki i kurtyny powietrzne, fabryczne radio, podgrzewane lusterka boczne oraz światła przeciwmgielne. Po liftingu w 2005 roku standardowe wyposażenie Peugeota 307 stało się jeszcze bardziej rozbudowane.

 Oferta silników montowanych w Peugeocie 307 była dość szeroka i powinna zadowolić większość użytkowników. Niestety nie wszystkie jednostki posiadają dobrą opinię, motor 1.4 8V 75 KM uważany jest za słaby do samochodu o wadze 1175 kg, podobnie turbodiesel 1.4 HDI 68KM.  Jednakże większość silników ma opinie trwałych i dynamicznych.

Peugeot 307 otrzymał tytuł Samochodu Roku 2002, wśród wszystkich europejskich modeli. Model Peugeot 307 konkuruje z amerykańskim Fordem Focusem oraz azjatycką Hondą Civic, pomimo, że w testach przeprowadzonych przez Top Gear Magazine w 2001 roku wygrał z obydwoma przeciwnikami pod każdym względem.

Co ciekawe, firma Peugeot zaczynała od kawy, produkcji rowerów, motocykli, aż w efekcie stała się jedną ze najbardziej rozpoznawalnych marek samochodowych na świecie.  Tytuły najlepszych europejskich samochodów oraz najlepszych samochodów w Hiszpanii oraz we Włoszech na przełomie lat 1969-2016 zdobyło, aż 8 różnych modeli aut Peugeot. 

p style="text-align: justify;">Poniżej przedstawiamy najczęściej sprzedawane kompletne zestawy sprzęgieł oraz kół dwumasowych. Są to zestawy znanych i renomowanych marek – SACHS oraz LUK  niemieckiego producenta oraz VALEO – francuskiego producenta. Zamienne części samochodowe produkowane przez tych producentów charakteryzują się wysoką jakością i niezawodnością dorównującą jakości części produkowanych na pierwszy montaż.

 

Przykładowe kompletne zestawy sprzęgła z kołem dwumasowym do Peugeot 307:

Kompletny zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym firmy LUK nr  601002100

Kompletny zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym firmy LUK nr  620300160

Kompletny zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym firmy LUK nr 600008400

Kompletny zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym firmy SACHS nr 2290601002

 

Przykładowe zestawy sprzęgła do Peugeot 307:             

Kompletny zestaw sprzęgła firmy LUK nr 623304300

Kompletny zestaw sprzęgła firmy LUK nr 623324100

Kompletny zestaw sprzęgła firmy VALEO nr 826033

Kompletny zestaw sprzęgła firmy SACHS nr 3000951013

 

Przykładowe koła dwumasowe do Peugeot 307:

Koło dwumasowe firmy SACHS nr 2294000488

Koło dwumasowe firmy SACHS nr 2294001594

Koło dwumasowe firmy LUK nr 415039610







PEUGEOT 306   <<     PEUGEOT 307    >>    PEUGEOT 308