SPRZĘGŁO I KOŁO DWUMASOWE DO MAZDA 6 GY 2.0 DI 136KM (100KW) DIESEL

Marka MAZDAWybierz części sprzęgła do Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM (08.2002-02.2005):

Sprawdź cenę sprzęgła do Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM

Dane techniczne Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM

Sprzęgło do Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM
Nadwozie: kombi
Lata produkcji: 08.2002-02.2005
Moc: 136 KM / 100 kW
Pojemnośc silnika: 1998 ccm
Rodzaj silnika: olej napędowy
Kod silnika: RF5C
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
Układ wtryskowy: Wtrysk bezpożredni


Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM - Koło dwumasowe i sprzęgło

Mazda 6 generacji ochrzczonej mianem GY bardzo dobrze przyjęła się na wymagającym, polskim rynku. Główną wadą tego pojazdu jest bardzo kiepskie zabezpieczenie antykorozyjne, szczególnie dokuczliwe w polskim klimacie. Bez względu na te niedogodności, Mazda 6 GY to wciąż bardzo dobre auto, doskonale wyceniane zarówno w salonach kilkanaście lat temu, jak i dzisiaj, na placach komisów dzisiaj.

Silnik 2.0 DI o mocy 136 koni mechanicznych nie zachwyca wprawdzie dynamiką rodem z benzynowych odmian, bardzo pozytywnie zaskakuje jednak na stacji benzynowej, zadowalając się jedynie 6-7 litrami oleju napędowego co 100 kilometrów. Dobrze, choć skromnie wykończone wnętrze dzielnie zniosło próbę czasu. W Maździe siedzi się wygodnie, zaś wygoda podczas jazdy w trasie jest akceptowalna. Przestronne wnętrze, zarówno w wersji sedan, jak i kombi pomieści całą rodzinę z bagażami. Silnik charakteryzuje się poprawną elastycznością, dobrze radząc sobie w zasadzie w każdym zakresie obrotów.

Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM - objawy zużycia koła dwumasowego

Konstrukcja Mazdy 6, stosunkowo wiekowa, łatwo poddaje się usterkom związanym z układem koła dwumasowego. Tego typu usterka to chociażby zbyt wysoki poziom drgań na biegu jałowym, a także szarpanie przy zmianie biegów oraz stukanie dobiegające spod maski. Przy wystąpieniu tych objawów należy koniecznie zgłosić się do wykwalifikowanego warsztatu.     

Zużycie sprzęgła w Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM - Objawy

Z powyższych powodów, a więc głównie starości, także sprzęgło w Maździe 6 jest szczególnie podatne na usterkę. Objawia się ona w formie drgającego drążka zmiany biegów oraz szarpaniu podczas zmiany biegów. Innym znanym symptomem jest nieprawidłowa reakcja pedału sprzęgła: może ono stawiać zbyt duży lub zbyt mały opór.   

Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM koło dwumasowe i sprzęgło - ceny

Zestaw sprzęgła LuK do Mazdy 6 kosztuje około 820 złotych, zaś alternatywnymi konstrukcjami są te stworzone przez BLUE PRINT (około 750 zł) lub RYMEC (770 zł). Koło dwumasowe produkuje obecnie LuK (ceny to około 1740 - 1860 złotych, w zależności od wariantu) oraz SACHS (około 1800 zł).

Zestaw koła dwumasowego ze sprzęgłem do Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM

W naszym sklepie internetowym kupisz kompletne zestawy, składające się z koła dwumasowego oraz sprzęgła, charakteryzujące się najniższą możliwą ceną, znacznie niższą niż poza zestawem. To także wymiana wszystkiego podczas jednej wizyty u mechanika, a więc redukcja kosztów robocizny oraz ryzyka uszkodzenia w przyszłości.

Poniżej znajdziesz najpopularniejsze części dostępne do wybranego samochodu:

Zestaw sprzęgła z kołem do Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM




Zestaw sprzęgła do Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM

Cena brutto: 819 złInStock
Opinie: 6
Cena brutto: 749 złInStock
Opinie: 4
Cena brutto: 769 złInStock



Koło zamachowe / dwumasowe do Mazda 6 GY 2.0 DI 136KM

Cena brutto: 1739 złInStock
Opinie: 5
Cena brutto: 1799 złInStock
Opinie: 4
Cena brutto: 1859 złInStock
Opinie: 5