ABARTH
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
FSO
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LDV
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
Redirecting...
Produkty
fabrycznie nowe
Wszystkie części w naszym sklepie są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane.
Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT.
Gwarancja
24 miesiące
Każdy produkt objęty jest 2-letnią gwarancją producenta części, bez limitu kilometrów.
Darmowa
wysyłka
Zamów teraz, a doręczymy jutro lub pojutrze.
Zamówienia złożone do godziny 12:00 dostarczamy zwykle w kolejny dzień roboczy.
30 dni
na zwrot
Kupuj bez obaw sprzęgła i koła dwumasowe przez Internet.
Dajemy Ci aż 30 dni na bezpłatny zwrot lub wymianę towaru.
Rabat 10%
na montaż
Zamów sprzęgło lub koło dwumasowe i odbierz do 10% rabatu na montaż w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich w całej Polsce.
Sprawdź listę warsztatów.
Oryginalne sprzęgła i koła dwumasowe do Nissan Qashqai I do 50% taniej niż w ASO. Płatność za pobraniem i aż 30 dni na bezpłatny zwrot. Sprawdź naszą ofertę.
Marka: NISSAN
Model: NISSAN QASHQAI
Generacja: Nissan Qashqai I
Kod generacji: (J10, JJ10)
Roczniki generacji: (2006-2013)
Nissan Qashqai pierwszej generacji pojawił się na rynku w 2006 roku. Jest to przedstawiciel modnego segmentu kompaktowych crossoverów. Mimo dość kontrowersyjnej stylistyki stał się dość popularnym modelem na drogach i uzyskiwał zadowalające wyniki sprzedażowe. Pierwsza generacja dostępna była w dwóch odmianach nadwozia, obie posiadały pięcioro drzwi, lecz różniły się wymiarami nadwozia. Podstawowy Qashqai oznaczony jako J10 był samochodem pięcioosobowym, natomiast powiększony Qashqai +2 oznaczany był JJ10 i teoretycznie mieścił 7 osób. Jednak trzeci rząd siedzeń był w nim bardzo ciasny, z tego też powodu wersja ta była mało popularna. Pod maską tego crossovera znajdziemy czterocylindrowe silniki rzędowe, wysokoprężne z turbodoładowaniem i systemem commonrail 1.5 dCi (103 lub 110 KM po faceliftingu), 1.6 dCi (110 lub 130 KM) i 2.0 dCi (150 KM) lub wolnossące benzynowe 1.6 (114/117 KM) i 2.0 (142 KM). Silniki napędzały koła przednie, lub koła obu osi.
W Qashqaiu znajdziemy dwie wersje przeniesienia napędu, pierwszy to bezstopniowa przekładnia CVT, nie posiada ona sprzęgła w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Drugim jest natomiast manualna przekładnia wyposażona w tradycyjne, jednotarczowe suche sprzęgło cierne. W ofercie naszego sklepu dostępne są kompletne zestawy sprzęgła zawierające tarczę sprzęgła, docisk i wysprzęglik centralny, lub zestawy tylko z tarczą i dociskiem. Każdy z wymienionych elementów można także kupić oddzielnie, jednak w zestawie mają one korzystniejszą cenę. Poza tym w naszej ofercie znajdują się pompy i siłowniki hydraulicznego układu sterowania sprzęgłem.
W Qashqaiu pierwszej generacji koła dwumasowe znajdziemy we wszystkich silnikach wysokoprężnych, oraz w większym silniku benzynowym (2.0). Jedynie benzynowy Qashqai 1.6 posiada monolityczne koło zamachowe. Dwumasowe koło zamachowe jest elementem poprawiającym komfort jazdy, nie pozwala na przenoszenie drgań generowanych przez silnik na skrzynię biegów i karoserię. Jego budowa nie jest bardzo złożona, składa się z dwóch podstawowych elementów, czyli masy pierwotnej podłączonej do wału korbowego silnika i masy wtórnej połączonej ze sprzęgłem. Części te mogłyby się obracać niezależnie względem siebie, jednak połączone są za pośrednictwem sprężyn, które tworzą tłumik drgań skrętnych. Sprężyny te przenoszą moment obrotowy silnika z jednej masy na drugą, oraz niwelują drgania. Niestety są one także przyczyną tego, że koła dwumasowe należy regularnie wymieniać. Stale obciążony tłumik drgań skrętnych z czasem zmienia charakterystykę lub uszkadza się i nie pracuje w sposób odpowiedni.
Wymiana koła dwumasowego lub sprzęgła wiążę się zawsze z demontażem skrzyni biegów, dlatego jest to zabieg dość kosztowny, wymaga od mechanika dość dużo pracy i czasu. Z tego powodu warto podczas jednego takiego zabiegu wymienić zarówno zespół sprzęgła, jak i dwumasowe koło zamachowe, wówczas płacąc raz za robociznę zapewniamy sobie długie i bezawaryjne użytkowanie tego elementu samochodu i nie ryzykujemy ponownych wydatków w niedługim odstępie czasu. Ponadto zestawy takie są w naszym sklepie oferowane w znacznie niższych cenach niż w przypadku rozdzielnego zakupu poszczególnych elementów.
Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w godzinach:
8:00-18:00 od poniedziałku do piątku,
8:00-14:00 w soboty.
Jeśli nie odbierzemy, na pewno oddzwonimy!
8:00-18:00 od poniedziałku do piątku, 8:00-14:00 w soboty.
22 251 23 27Informujemy, że w celu poprawienia jakości obsługi Klienta rozmowy telefoniczne mogą być rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wiadomości e-mail. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności dotyczącej kontaktów mailowych i telefonicznych..
W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN.
Wyślij do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy.
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sprzeglo.com.pl, z siedzibą w Warszawie przy Al. Krakowskiej 173, w celu odpowiedzi na moją wiadomość poprzez e-mail.
* pole wymagane
Podaj nr VIN albo załącz zdjęcie
LUB
załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego pojazdu
Wybierz rodzaj części
Niepoprawny adres e-mail
Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.
Akceptuj Regulamin
Trwa wysyłanie formularza
Dziękujemy za wysłanie formularza.
Odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin!
W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN
* Pole wymagane
Twój komentarz został dodany i będzie widoczny jak tylko zatwierdzi go moderator.
Pomyślnie dołączyłeś do programu.