ABARTH
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
FSO
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LDV
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
Redirecting...
Produkty
fabrycznie nowe
Wszystkie części w naszym sklepie są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane.
Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT.
Gwarancja
24 miesiące
Każdy produkt objęty jest 2-letnią gwarancją producenta części, bez limitu kilometrów.
Darmowa
wysyłka
Zamów teraz, a doręczymy jutro lub pojutrze.
Zamówienia złożone do godziny 12:00 dostarczamy zwykle w kolejny dzień roboczy.
30 dni
na zwrot
Kupuj bez obaw sprzęgła i koła dwumasowe przez Internet.
Dajemy Ci aż 30 dni na bezpłatny zwrot lub wymianę towaru.
Rabat 10%
na montaż
Zamów sprzęgło lub koło dwumasowe i odbierz do 10% rabatu na montaż w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich w całej Polsce.
Sprawdź listę warsztatów.
Seat to marka, która powstała w Hiszpanii w 1950 r. w odpowiedzi na zapotrzebowanie motoryzacyjne mieszkańców Półwyspu Iberyjskiego. Barcelońscy inżynierowie na bazie licencyjnego pojazdu Fiat 1400 opracowali swój pierwszy pojazd o nazwie Seat 1400, który 13 listopada 1953 r. zjechał z linii montażowej. Pod koniec lat 50. Seat na dobre stał się motoryzacyjnym symbolem Hiszpanii za sprawą rozpoczęcia masowej produkcji. Kolejne lata historii marki to produkcja aut w ramach licencji różnych firm. Przełom to lata 80., kiedy Volkswagen najpierw współpracuje, a ostatecznie staje się pełnoprawnym właścicielem marki Seat. Pierwsze auto, które powstało po przejęciu firmy to Seat Toledo. Od tamtej pory marka o hiszpańskim rodowodzie stała się ważnym elementem niemieckiego giganta motoryzacyjnego. Dzięki niemu zaczęła być rozpoznawalna praktycznie w całej Europie ze względu na praktyczne i solidne samochody za rozsądne pieniądze. Jednak hiszpańskim wyróżnikiem była karoseria o sportowym zacięciu, dobrze odzwierciedlająca iberyjski temperament.
Nie ma już chyba kierowcy, który nie słyszałby o sławnej Dumasie będącej bolączką posiadaczy pojazdów wyposażonych w nowoczesne silniki wysokoprężne. Należy pamiętać, że takie rozwiązanie było też stosowane w bardzo mocnych jednostkach benzynowych, gdzie moment obrotowy jest zbliżony do tych dieslowskich. Oczywiście jednostki te mają fenomenalne osiągi, jednak ceną okazuje się szybsze zużycie podzespołów układu napędowego, zwłaszcza sprzęgła ze wspomnianym dwumasem. Sztywne sprzęgło, hałasy, drgania, szarpanie karoserią, czy po prostu niepokojące odgłosy spod maski mogą oznaczać ni mniej, ni więcej jak tylko zbliżającą się wizytę u mechanika. Dwumasowe koło zamachowe zostało wyeksploatowane i co dalej? Jeśli nie zareagujemy w porę, to oprócz wymiany układu sprzęgła z dwumasem, czeka także naprawa lub wymiana skrzyni biegów. Aby zmniejszyć koszty można zastosować sztywne koło zamiast dwumasy.
Seat należy do tych marek samochodów, które opierają się na niemieckich podzespołach. Dotyczy to nie tylko płyty podłogowej, ale także jednostki napędowej. Praktycznie każdy kierowca słyszał o legendarnym silniku TDI, który jest symbolem Volkswagena. Jednostka ta nie miała możliwości by nie trafić pod maskę pojazdów wytwarzanych w Hiszpanii. Dieslowskie silniki montowane w Seacie posiadają nowoczesne rozwiązania takie jak sztywne koło dwumasowe, jednak istnieje możliwość zastosowania zestawu konwersji na koło jednomasowe. Skomplikowana budowa układu sprzęgłowego zawierającego dwumasę zazwyczaj skazuje właściciela pojazdu na podwyższone koszty zarówno części zamiennych, jak i pracy mechanika. Rozwiązaniem wydaje się być zestaw konwersji na sztywne koło zamachowe. Poza niższą ceną liczy się także czas, ponieważ wymiana dwumasy łączy się z wymianą całego sprzęgła. W przypadku zastosowania konwersji z dwumasy na sztywne koło wystarczy wymiana tylko uszkodzonego elementu, a nie całego systemu. Sztywne koło jednomasowe to dość dobre rozwiązanie, gdyż obniża koszty eksploatacji, a jego budowa wzbogacona o wzmocnioną tarczę sprzęgła umożliwia opanowanie drgań i hałasu jednostki napędowej do poziomu porównywalnego z klasycznym dwumasem. Kierowcy coraz częściej decydują się na kompromis, dlatego wybierają zestaw sprzęgłowy, którego podstawą jest koło jednomasowe. Nie ma się czemu dziwić, bo obecna oferta producentów części zamiennych jest dość szeroka i pozwala na alternatywne rozwiązanie bolączki nowoczesnych diesli.
Właściciele samochodów marki Seat są w komfortowej sytuacji, ponieważ bez problemu mogą wstawić koło jednomasowe zamiast dwumasowego. Oczywiście oferta dotyczy wybranych modeli (Leon, Altea, Alhambra, Toledo) i silników (TDI, FSI, TFSI i in). Mimo wszystko stanowi to rozsądną alternatywę dla dwumasu.
W Seacie Leonie (1M1) I. gen. liftback prod. 1999 – 2006 konwersji można dokonać w następujących silnikach: 1.9 TDI (90, 100, 110, 130, 150 i Syncro 150 KM), 1.8 T Cupra R (209, 225 KM), 1.8 20V T (180 KM), 1.8 20V T 4 (180 KM), 2.8 Cupra 4 (204 KM). Z kolei w Seacie Leonie (1P1) II gen. liftback prod. 2005 – 2012 konwersja dotyczy jednostek: 1.6 TDI (90 i 105 KM), 1.9 TDI (90 i 105 KM), 2.0 TDI (136, 140, 170 KM), 2.0 TDI 16V (140 KM), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 FSI (150 KM). Seat Altea (5P1) prod. od 2004 r., sztywne koło pasuje do: 1.6 TDI (90, 105 KM), 1.9 TDI (90 i 105 KM), 2.0 TDI (136, 140, 170 KM), 2.0 TDI 16V (140 KM), 1.8 TFSI (160 KM), 2.0 FSI (150 KM). W przypadku Seata Altea XL (5P5, 5P8) prod. od 2006 r.: 1.6 TDI (90 i 105 KM), 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI 16V (140 KM), 2.0 TDI 4x4 (140 KM), 2.0 TDI (140 i 170 KM), 2.0 TDI 4x4 (140 i 170 KM), 2.0 FSI (150 KM), 1.8 TFSI (160 KM). Jednomas do Seata Alhambry I gen. z lat 1996 – 2010 (7V8, 7V9): 1.9 TDI (90, 110, 115, 131, 150 KM), 1.9 TDI 4motion (115 KM), 2.0 TDI (140 KM), 1.8 T 20V (150 KM). Seat Alhambra II gen. (710, 711) prod. od 2010 r.: 2.0 TDI (136, 140, 170 KM), 2.0 TDI 4Drive (140 KM). Seat Toledo (1L) liftback II gen. prod. w latach 1991 – 1999: 1.9 TDI (110 KM). Seat Toledo (1M2) sedan prod. 1998 – 2006: 1.9 TDI (90, 110, 130, 150 KM), 1.8 20VT (180 KM), 2.3 V5 (150 KM). Seat Toledo (5P2) MPV III gen. prod. 2004 – 2009: 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (136, 140, 170 KM), 2.0 TDI 16V (140 KM), 2.0 FSI (150 KM).
Kup oryginalne koło jednomasowe do Seata do 50% taniej niż dwumasę. Płatność za pobraniem i aż 30 dni na bezpłatny zwrot. Sprawdź ceny Valeo, Rymec, Statim.
Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w godzinach:
8:00-18:00 od poniedziałku do piątku,
8:00-14:00 w soboty.
Jeśli nie odbierzemy, na pewno oddzwonimy!
8:00-18:00 od poniedziałku do piątku, 8:00-14:00 w soboty.
22 251 23 27Informujemy, że w celu poprawienia jakości obsługi Klienta rozmowy telefoniczne mogą być rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wiadomości e-mail. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności dotyczącej kontaktów mailowych i telefonicznych..
W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN.
Wyślij do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy.
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sprzeglo.com.pl, z siedzibą w Warszawie przy Al. Krakowskiej 173, w celu odpowiedzi na moją wiadomość poprzez e-mail.
* pole wymagane
Podaj nr VIN albo załącz zdjęcie
LUB
załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego pojazdu
Wybierz rodzaj części
Niepoprawny adres e-mail
Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.
Akceptuj Regulamin
Trwa wysyłanie formularza
Dziękujemy za wysłanie formularza.
Odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin!
W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN
* Pole wymagane
Twój komentarz został dodany i będzie widoczny jak tylko zatwierdzi go moderator.
Pomyślnie dołączyłeś do programu.