22 251 23 27

8:00-18:00

DZISIAJ -30 ZŁ TANIEJ

1

1

:

1

1

:

1

1

Z KODEM RABAT30

-30zł

4.99/5 (oceny: 1050)

Sprzeglo.com.pl

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
Razem

Przejdź do koszyka

Wyszukaj auto

Częste pytania

Produkt

Czy produkt jest nowy, nieużywany?

Tak, wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, pochodzą z oficjalnej dystrybucji i posiadają pełną gwarancję producenta.

Dlaczego cena produktu jest taka niska?

Ceny części oferowanych w naszym sklepie są często znacząco tańsze niż w serwisach ASO oraz sklepach stacjonarnych. Jesteśmy konkurencyjni cenowo, dzięki bardzo dużej skali działania oraz wąskiej specjalizacji. Wszystkie oferowane przez nas części są nowe i oryginalne.

Skąd mam wiedzieć, czy części na pewno będą pasowały do mojego auta?

W zakładce Zastosowanie znajdziesz informację w jakich pojazdach dana część jest montowana. Niezawodny dobór części jest niezwykle istotny, dlatego przed wysyłką sprawdzamy każde zamówienie indywidualnie, aby mieć pewność, że produkt został odpowiednio dobrany. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie numeru VIN pojazdu.

Co jeśli części nie będą pasowały do mojego auta?

Poprawność doboru części weryfikujemy po numerze VIN (prosimy o jego podanie podczas składania zamówienia). Dzięki temu pomyłki zdarzają się niezwykle rzadko. W przypadku, gdyby jednak zamówione części były nieodpowiednie, można je bezpłatnie wymienić lub zwrócić w ciągu 30 dni od zakupu.

Jak otrzymać 10% rabatu na montaż części?

Współpracujemy z ponad 100 warsztatami w całej Polsce. Skontaktuj się z wybranym warsztatem i umów na wizytę. Pokaż fakturę zakupu w naszym sklepie i odbierz do 10% rabatu na montaż sprzęgła. Listę warsztatów znajdziesz tutaj.

Czy muszę wymienić koło dwumasowe i sprzęgło?

Mechanik, który demontuje zużyte części z auta musi zdecydować, które z nich nadają się do ponownego montażu i dalej mogą sprawnie funkcjonować, a które nadają się wyłącznie do wymiany. Należy pamiętać jednak, że tylko wymiana kompletu, czyli koła dwumasowego i sprzęgła gwarantuje długą, bezawaryjną pracę auta. W niektórych samochodach nie ma możliwości wymiany samego sprzęgła lub samego koła zamachowego. Czasem nie można też łączyć różnych producentów w obrębie tych części. Aby rozwiać wszystkie wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi naszego sklepu.

Czy produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie części oferowane w naszym sklepie objęte są co najmniej dwuletnią gwarancją producenta. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe. Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu elementu.

Zamówienie i płatność

Jak zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie jest dostępnych wiele rodzajów płatności. Zapłacić można zarówno z góry, jak i przy odbiorze. Opis form płatności znajduje się tutaj.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, nasz sklep wystawia faktury VAT. Aby otrzymać taki dokument, należy podać dane do faktury podczas składania zamówienia. Jeżeli dane do faktury i wysyłki mają się różnić, należy zaznaczyć opcję „DANE DO FAKTURY INNE NIŻ ADRES DOSTAWY” na naszej stronie. Numer NIP do faktury musi być podany w momencie składania zamówienia. Później, nie jesteśmy już w stanie wystawić faktury na NIP, jeżeli początkowo zamówienie zostało złożone na osobę prywatną.

Data wystawienia faktury najczęściej równa się w naszym sklepie dacie wysyłki części. Nie mamy możliwości zmiany tej daty. Jeżeli masz wątpliwości, jaka data znajdzie się na fakturze, prosimy o kontakt telefoniczny z biurem obsługi: (22) 251 23 27 lub mailowy: info@sprzeglo.com.pl.

Czy można kupić u was na raty?

Tak, udostępniamy klientom możliwość zakupu na raty. Finansowanie takiego zakupu jest realizowane przez firmę Przelewy24. Aby uzyskać takie finansowanie należy wypełnić odpowiedni formularz w trakcie płacenia za zamówienia. Wskazówki co do zakupu znajdują się tutaj.

Jakie występują formy dostawy?

Nasz sklep oferuje kilka form dostawy i płatności. Wysyłamy paczki kurierem lub do Paczkomatu. Płatność może być z góry lub przy odbiorze. Szczegóły znajdują się tutaj.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszty transportu wyszczególnione są w koszyku jako osobna pozycja i dodawane są do kosztu całego zamówienia. Aktualne koszty przesyłki można sprawdzić tutaj.

Towaru, który chcę kupić chwilowo brak.

Status "chwilowy brak towaru" oznacza, że w magazynach naszego sklepu wyczerpały się zapasy danej referencji i czekamy na jej dostawę od producenta. W takim przypadku, zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta mailowo: info@sprzeglo.com.pl lub telefonicznie: (22) 251 23 27. Postaramy się znaleźć rozwiązanie w postaci dostępnego zamiennika, czy interwencyjnego zamówienia towaru.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Każdy klient naszego sklepu jest na bieżąco mailowo informowany o statusie realizacji zamówienia. Jeżeli przy zakupie założone zostało konto klienta, to dane te można sprawdzić również logując się na stronie. Inną drogą, aby dowiedzieć się, jaki jest status zamówienia jest kontakt z naszymi doradcami mailowo lub telefonicznie.

Jak zmienić moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia można zmodyfikować pewne szczegóły - jak sposób płatności, czy adres wysyłki. Chęć zmian trzeba zgłosić jak najszybciej do obsługi naszego sklepu. Najlepiej zrobić do telefonicznie, dzwoniąc pod numer: (22) 251 23 27. Zamówienia możemy modyfikować do momentu skompletowania na magazynie - później nie ma już takiej możliwości.

Jak anulować zamówienie?

Anulowanie zamówienia jest możliwe przez kontakt z biurem obsługi klienta. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z numerem telefonu: (22) 251 23 27. Jeżeli zamówienie zostało już przekazane kurierowi, należy skontaktować się z nami celem zawrócenia paczki lub odmówić jej przyjęcia - nie ma już możliwości anulowania.

Dostawa

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Paczki wysyłamy w terminie maksymalnie jednego dnia roboczego od wpłynięcia zamówienia. Jeżeli ten termin ulega wydłużeniu, informujemy o tym klienta. Zmiany statusów zamówienia są również sygnalizowane mailowo. Po odebraniu przesyłki przez wybranego przewoźnika, klient może uzyskać informację co do szczegółów doręczenia bezpośrednio od firmy kurierskiej. W przypadku przesyłek zagranicznych, czas dostawy jest dłuższy, ponieważ przewoźnicy potrzebują więcej czasu na dowiezienie towaru.

Gdzie jest moja przesyłka?

W dniu wysyłki zamówienia, wybrana przez klienta firma kurierska przesyła numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić przesyłkę. Szczegóły doręczenia należy ustalić z daną firmą kurierską. Jeśli nie możesz odnaleźć numeru paczki, skontaktuj się z nami. Natomiast wszystkie rzeczy od odebrania paczki od nas do doręczenia zależą już od firmy przewozowej.

Paczka dotarła uszkodzona, co zrobić?

Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie, czy towar, który odbiera z Paczkomatu lub od kuriera nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Dotyczy to zarówno samego opakowania, jak i zawartości przesyłki. Jeżeli odkryte zostaną uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody zgodnie z procedurami danej firmy przewozowej. Protokół z podpisem kuriera należy zeskanować i przesłać do naszego sklepu. Dołączyć należy również zdjęcia uszkodzeń i skontaktować się z biurem obsługi, aby ustalić dalsze kroki rozwiązania tego problemu.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z informacjami zawartymi w zakładce "Reklamacje i zwroty" na dole strony, klientom przysługuje 30 - dniowy okres na zwrot towaru. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby części były niemontowane, niezniszczone i w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy dostarczyć do naszego sklepu z wypełnionym formularzem zwrotu. Należy w nim zawrzeć numer konta, na jaki mają być zwrócone pieniądze.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Nasz sklep umożliwia zwrot części w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warunkiem jest to, aby był niemontowany, niezniszczony i w oryginalnym opakowaniu. Szczegóły na temat zwrotów, tutaj.

Jak mam zwrócić towar?

Zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie możesz dokonać w przeciągu aż 30 dni od zakupu.
Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Prosimy, nie oklejaj oryginalnego pudełka produktu taśmą. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Wzór formularza zwrotu, szczegółowe informacje, a także formularz zamówienia kuriera po paczkę zwrotną znajdziesz tutaj


cert-image
logo

Chcesz otrzymać bezpłatną ofertę części
dedykowaną numerowi VIN Twojego auta?

WYPEŁNIJ FORMULARZ

LUB

załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego pojazdu

Rodzaj części
koło dwumasowe
zestaw sprzęgła
sprzęgło sportowe
tarcza sprzęgła
docisk
łożysko oporowe
wysprzęglik centralny
pompa sprzęgła
siłownik sprzęgła
śruby montażowe

Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.

Dziękujemy za wysłanie formularza.

Odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin!

Zapytaj o produkt

W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN

* Pole wymagane

Pomyślnie dołączyłeś do programu.