ABARTH
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
FSO
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LDV
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
Redirecting...
Produkty
fabrycznie nowe
Wszystkie części w naszym sklepie są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane.
Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT.
Gwarancja
24 miesiące
Każdy produkt objęty jest 2-letnią gwarancją producenta części, bez limitu kilometrów.
Darmowa
wysyłka
Zamów teraz, a doręczymy jutro lub pojutrze.
Zamówienia złożone do godziny 12:00 dostarczamy zwykle w kolejny dzień roboczy.
30 dni
na zwrot
Kupuj bez obaw sprzęgła i koła dwumasowe przez Internet.
Dajemy Ci aż 30 dni na bezpłatny zwrot lub wymianę towaru.
Rabat 10%
na montaż
Zamów sprzęgło lub koło dwumasowe i odbierz do 10% rabatu na montaż w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich w całej Polsce.
Sprawdź listę warsztatów.
Tak, wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, pochodzą z oficjalnej dystrybucji i posiadają pełną gwarancję producenta.
Ceny części oferowanych w naszym sklepie są często znacząco tańsze niż w serwisach ASO oraz sklepach stacjonarnych. Jesteśmy konkurencyjni cenowo, dzięki bardzo dużej skali działania oraz wąskiej specjalizacji. Wszystkie oferowane przez nas części są nowe i oryginalne.
W zakładce Zastosowanie znajdziesz informację w jakich pojazdach dana część jest montowana. Niezawodny dobór części jest niezwykle istotny, dlatego przed wysyłką sprawdzamy każde zamówienie indywidualnie, aby mieć pewność, że produkt został odpowiednio dobrany. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie numeru VIN pojazdu.
Poprawność doboru części weryfikujemy po numerze VIN (prosimy o jego podanie podczas składania zamówienia). Dzięki temu pomyłki zdarzają się niezwykle rzadko. W przypadku, gdyby jednak zamówione części były nieodpowiednie, można je bezpłatnie wymienić lub zwrócić w ciągu 30 dni od zakupu.
Współpracujemy z ponad 100 warsztatami w całej Polsce. Skontaktuj się z wybranym warsztatem i umów na wizytę. Pokaż fakturę zakupu w naszym sklepie i odbierz do 10% rabatu na montaż sprzęgła. Listę warsztatów znajdziesz tutaj.
Mechanik, który demontuje zużyte części z auta musi zdecydować, które z nich nadają się do ponownego montażu i dalej mogą sprawnie funkcjonować, a które nadają się wyłącznie do wymiany. Należy pamiętać jednak, że tylko wymiana kompletu, czyli koła dwumasowego i sprzęgła gwarantuje długą, bezawaryjną pracę auta. W niektórych samochodach nie ma możliwości wymiany samego sprzęgła lub samego koła zamachowego. Czasem nie można też łączyć różnych producentów w obrębie tych części. Aby rozwiać wszystkie wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi naszego sklepu.
Wszystkie części oferowane w naszym sklepie objęte są co najmniej dwuletnią gwarancją producenta. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe. Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu elementu.
W naszym sklepie jest dostępnych wiele rodzajów płatności. Zapłacić można zarówno z góry, jak i przy odbiorze. Opis form płatności znajduje się tutaj.
Tak, nasz sklep wystawia faktury VAT. Aby otrzymać taki dokument, należy podać dane do faktury podczas składania zamówienia. Jeżeli dane do faktury i wysyłki mają się różnić, należy zaznaczyć opcję „DANE DO FAKTURY INNE NIŻ ADRES DOSTAWY” na naszej stronie. Numer NIP do faktury musi być podany w momencie składania zamówienia. Później, nie jesteśmy już w stanie wystawić faktury na NIP, jeżeli początkowo zamówienie zostało złożone na osobę prywatną.
Data wystawienia faktury najczęściej równa się w naszym sklepie dacie wysyłki części. Nie mamy możliwości zmiany tej daty. Jeżeli masz wątpliwości, jaka data znajdzie się na fakturze, prosimy o kontakt telefoniczny z biurem obsługi: (22) 251 23 27 lub mailowy: info@sprzeglo.com.pl.
Tak, udostępniamy klientom możliwość zakupu na raty. Finansowanie takiego zakupu jest realizowane przez firmę Przelewy24. Aby uzyskać takie finansowanie należy wypełnić odpowiedni formularz w trakcie płacenia za zamówienia. Wskazówki co do zakupu znajdują się tutaj.
Nasz sklep oferuje kilka form dostawy i płatności. Wysyłamy paczki kurierem lub do Paczkomatu. Płatność może być z góry lub przy odbiorze. Szczegóły znajdują się tutaj.
Koszty transportu wyszczególnione są w koszyku jako osobna pozycja i dodawane są do kosztu całego zamówienia. Aktualne koszty przesyłki można sprawdzić tutaj.
Status "chwilowy brak towaru" oznacza, że w magazynach naszego sklepu wyczerpały się zapasy danej referencji i czekamy na jej dostawę od producenta. W takim przypadku, zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta mailowo: info@sprzeglo.com.pl lub telefonicznie: (22) 251 23 27. Postaramy się znaleźć rozwiązanie w postaci dostępnego zamiennika, czy interwencyjnego zamówienia towaru.
Każdy klient naszego sklepu jest na bieżąco mailowo informowany o statusie realizacji zamówienia. Jeżeli przy zakupie założone zostało konto klienta, to dane te można sprawdzić również logując się na stronie. Inną drogą, aby dowiedzieć się, jaki jest status zamówienia jest kontakt z naszymi doradcami mailowo lub telefonicznie.
Po złożeniu zamówienia można zmodyfikować pewne szczegóły - jak sposób płatności, czy adres wysyłki. Chęć zmian trzeba zgłosić jak najszybciej do obsługi naszego sklepu. Najlepiej zrobić do telefonicznie, dzwoniąc pod numer: (22) 251 23 27. Zamówienia możemy modyfikować do momentu skompletowania na magazynie - później nie ma już takiej możliwości.
Anulowanie zamówienia jest możliwe przez kontakt z biurem obsługi klienta. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z numerem telefonu: (22) 251 23 27. Jeżeli zamówienie zostało już przekazane kurierowi, należy skontaktować się z nami celem zawrócenia paczki lub odmówić jej przyjęcia - nie ma już możliwości anulowania.
Paczki wysyłamy w terminie maksymalnie jednego dnia roboczego od wpłynięcia zamówienia. Jeżeli ten termin ulega wydłużeniu, informujemy o tym klienta. Zmiany statusów zamówienia są również sygnalizowane mailowo. Po odebraniu przesyłki przez wybranego przewoźnika, klient może uzyskać informację co do szczegółów doręczenia bezpośrednio od firmy kurierskiej. W przypadku przesyłek zagranicznych, czas dostawy jest dłuższy, ponieważ przewoźnicy potrzebują więcej czasu na dowiezienie towaru.
W dniu wysyłki zamówienia, wybrana przez klienta firma kurierska przesyła numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić przesyłkę. Szczegóły doręczenia należy ustalić z daną firmą kurierską. Jeśli nie możesz odnaleźć numeru paczki, skontaktuj się z nami. Natomiast wszystkie rzeczy od odebrania paczki od nas do doręczenia zależą już od firmy przewozowej.
Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie, czy towar, który odbiera z Paczkomatu lub od kuriera nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Dotyczy to zarówno samego opakowania, jak i zawartości przesyłki. Jeżeli odkryte zostaną uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody zgodnie z procedurami danej firmy przewozowej. Protokół z podpisem kuriera należy zeskanować i przesłać do naszego sklepu. Dołączyć należy również zdjęcia uszkodzeń i skontaktować się z biurem obsługi, aby ustalić dalsze kroki rozwiązania tego problemu.
Zgodnie z informacjami zawartymi w zakładce "Reklamacje i zwroty" na dole strony, klientom przysługuje 30 - dniowy okres na zwrot towaru. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby części były niemontowane, niezniszczone i w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy dostarczyć do naszego sklepu z wypełnionym formularzem zwrotu. Należy w nim zawrzeć numer konta, na jaki mają być zwrócone pieniądze.
Tak. Nasz sklep umożliwia zwrot części w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warunkiem jest to, aby był niemontowany, niezniszczony i w oryginalnym opakowaniu. Szczegóły na temat zwrotów, tutaj.
Zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie możesz dokonać w przeciągu aż 30 dni od zakupu.
Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Prosimy, nie oklejaj oryginalnego pudełka produktu taśmą. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Wzór formularza zwrotu, szczegółowe informacje, a także formularz zamówienia kuriera po paczkę zwrotną znajdziesz tutaj
Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w godzinach:
8:00-18:00 od poniedziałku do piątku,
8:00-14:00 w soboty.
Jeśli nie odbierzemy, na pewno oddzwonimy!
8:00-18:00 od poniedziałku do piątku, 8:00-14:00 w soboty.
22 251 23 27Informujemy, że w celu poprawienia jakości obsługi Klienta rozmowy telefoniczne mogą być rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wiadomości e-mail. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności dotyczącej kontaktów mailowych i telefonicznych..
W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN.
Wyślij do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy.
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sprzeglo.com.pl, z siedzibą w Warszawie przy Al. Krakowskiej 173, w celu odpowiedzi na moją wiadomość poprzez e-mail.
* pole wymagane
Podaj nr VIN albo załącz zdjęcie
LUB
załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego pojazdu
Wybierz rodzaj części
Niepoprawny adres e-mail
Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.
Akceptuj Regulamin
Trwa wysyłanie formularza
Dziękujemy za wysłanie formularza.
Odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin!
W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN
* Pole wymagane
Twój komentarz został dodany i będzie widoczny jak tylko zatwierdzi go moderator.
Pomyślnie dołączyłeś do programu.