Częste pytania

Towar i zamówienia

Moje części wyglądają inaczej niż na zdjęciu.

Informacja pod ilustracją produktu: "zdjęcie poglądowe" oznacza, że w skład zestawu wchodzą wszystkie elementy na nim widoczne. Jednak, jest to zdjęcie przykładowe części danego producenta z zachowaniem cech ogólnych, charakterystycznych dla danego pojazdu, skrzyni biegów i silnika (np. tarcza sprzęgła ze sprężynami/bez sprężyn). Wygląd poszczególnych części może różnić się od oryginału.

Towaru, który chcę kupić chwilowo brak

Chwilowy brak towaru oznacza, że stan magazynowy danego towaru został wyczerpany i czekamy na jego dostawę. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez
email: info@sprzeglo.com.pl
lub telefonicznie: (22) 251 23 27
Postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu go na wskazany adres modyfikacja jest jużniemożliwa. W celu modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 251 23 27 .

Jak anulować zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 251 23 27

Czy produkty posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję. Gwarancja udzielana jest na okres 24-miesięcy od daty zakupu sprzęgła.

Dlaczego ten zestaw nie pasuje do mojego auta?

W bardzo wielu samochodach w tym samym modelu, roku produkcji i typie silnika, producenci aut zastosowali kilka rodzajów sprzęgła. To, jaki zestaw jest prawidłowy do danego egzemplarza zależyczęsto od numeru seryjnego silnika, typu skrzyni biegów, czy numeru nadwozia. Z tego powodu, zalecamy weryfikacjępo numerze VIN wybranego kompletu sprzęgła przed zamówieniem, gdyż często jest to niezbędne, by uniknąć pomyłki.

Czy muszę wymienić koło dwumasowe i sprzęgło?

To, które części wymagają wymiany zawsze potwierdza ostatecznie mechanik. Warto jednak pamiętać,że tylko wymiana kompletnego zestawu składającego się z koła dwumasowego, tarczy, docisku i łożyska gwarantuje poprawną pracę całego układu. Jeżeli w samochodzie występujekoło zamachowe sztywne, to najczęściej nie ma konieczności jego wymiany. W niektórych przypadkach nie można łączyć dwóch lub więcej różnych producentów w obrębie zestawu. Zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta - sprawdzimy, jakie rozwiązanie jest odpowiednie i najlepsze dla Twojego auta.

Płatność

Czy można kupić u was na raty?

Tak, możesz u nas kupić na raty. Płatności ratalne realizowane są za pośrednictwem szybkich płatności Przelewy24. Instrukcja zakupu na raty znajduje się pod tym linkiem: Zakupy na raty

Jak zapłacić za zamówienie?

Opis wszystkich dostępnych form płatności znajduje się Tutaj

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do Faktury. Jeśli dane firmy są inne niż adres dostawy należy zaznaczyć pole „DANE DO FAKTURY INNE NIŻ ADRES DOSTAWY”
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Pamiętaj, że data złożenia zamówienia w naszym sklepie nie zawsze jest równoznaczna z datą wystawienia faktury VAT. Jeżeli zależy Ci, żeby tak się stało, skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 251 23 27.

Dostawa i zwrot

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Zamówione towary wysyłamy najpóźniej w 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia. Klienci są na bieżąco informowani o postępach w realizacji zamówienia poprzez email. Po wysyłce zamówienia, wybrana firma kurierska kontaktuje się z klientem. Często można również sprawdzić planowany termin doręczenia i uzyskać kontakt do kuriera za pośrednictwem emaila od firmy kurierskiej. Gdy w wyjątkowym przypadku ma nastąpić wydłużony okres realizacji zamówienia, poinformujemy o tym klienta indywidualnie.

Jak mam zwrócić towar?

Towar możnazwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeżeli jest niemontowany (nie nosi śladów użycia) i w oryginalnym opakowaniu. W tym celu należyodesłać go do naszego sklepu z wypełnionym formularzem zwrotu. Wszystkie szczegóły, a także wzór formularza do zwrotu towaru znajdująsię w odpowiedniej zakładce Reklamacje i zwroty.

Paczka uszkodzona, co zrobić?

Każda paczka powinna zostać zweryfikowana przez klienta w momencie odbioru przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli okaże się, że nastąpiło uszkodzenie paczki w transporcie, należy wypełnić formularz szkody zgodnie z procedurami firmy kurierskiej. Wypełniony protokół szkody należy przesłać do sklepu (skan – drogą elektroniczną lub listownie) i skontaktować się z biurem obsługi klienta w sprawie rozwiązania tego problemu.

Jakie występują formy dostawy?

Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych form dostawy i płatności znajdują się tu: Koszty dostawy.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszty przesyłki można znaleźć TUTAJ a także są one zawsze podane w koszyku przed złożeniem zamówienia.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, oczywiście. Możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Szczegółowy opis dotyczący zwrotu towaru znajdziesz TUTAJ.

Gdzie jest moja przesyłka?

Po wysłaniu Twojego zamówienia, o czym poinformujemy emailem, tego samego dnia otrzymasz od nas numer listu przewozowego oraz link do strony firmy kurierskiej, dzięki której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Wszystkie towary zamówione w sklepie Sprzegla24.pl można odebrać osobiście w naszej siedzibie: al. Krakowska 173, 02-180 Warszawa. Przed przyjazdem upewnij sięże sklep jest otwarty.
Daj nam czas na skompletowanie Twojego zamówienia. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą poprzez email, SMS lub telefonicznie z informacją, iż Twoje zamówienie jest już gotowe do odbioru.


logo

Chcesz otrzymać bezpłatną ofertę części dedykowaną numerowi VIN Twojego auta? Podaj poniższe dane!

RODZAJ CZĘŚCI
koło dwumasowe
zestaw sprzęgła
sprzęgło sportowe
tarcza sprzęgła
docisk
łożysko oporowe
wysprzęglik centralny
pompa sprzęgła
siłownik sprzęgła
śruby montażowe

(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:

Akceptuję politykę prywatności serwisu Sprzeglo.com.pl

Wyrażam zgodę na jednorazowe przesłanie oferty na wskazany adres e-mail

Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.

Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.

W koszyku masz:

Jeśli nie jesteś pewien czy będzie pasować do Twojego samochodu to zadzwoń: