Zwroty, wymiana i reklamacje


30 dni na bezpłatny zwrot towaru w Sprzeglo.com.pl!

UWAGA!
W przypadku chęci odesłania towaru, wyślij go na adres:

Sprzeglo.com.pl
Al. Krakowska 173
02-180 Warszawa


Każdy produkt zakupiony w Sprzeglo.com.pl możesz zwrócić bezpłatnie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty jego zakupu.

  • Towar nie może jednak nosić śladów montażu, musi być w nienaruszonym stanie.
  • Prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną zawartością i nie oklejanie oryginalnego pudełka taśmą.
  • Do towaru dołącz wypełniony formularz zwrotu >> Pobierz formularz zwrotu towaru

W celu zamówienia kuriera po bezpłatny zwrotu towaru zadzwoń pod nr (22) 251 23 27 lub 603 375 959

Zwrot należności za odesłane towary wykonujemy na numer konta podany w formularzu zwrotu. Uwaga: Magazyn nie przyjmuje żadnych paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem.




Wymiana towaru

Jeżeli przysłana część nie będzie pasowało do Twojego modelu auta (wynikać to może np. z przeprowadzonych modyfikacji pofabrycznych w samochodzie), niezwłocznie nas o tym poinformuj. Zaproponujemy najkorzystniejsze rozwiązanie z możliwych, aby wymiana towaru przebiegła sprawnie i abyś jak najszybciej otrzymał nową część.

Zadzwoń! (22) 251 23 27 lub napisz info@sprzeglo.com.pl Pamiętaj by do wymienianego produktu dołączyć formularz zwrotu.


Odstąpienie od umowy

Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. W przypadku odstąpienia od umowy koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący. Szczegóły odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu.

Pobierz wzór formularza Odstąpienia od umowy >> kliknij tutaj


Reklamacja

Reklamacje można składać mailowo pod adresem: info@sprzeglo.com.pl, telefonicznie pod nr telefonu: (22) 251 23 27 lub przesyłką pocztową na adres: Sprzeglo.com.pl, Aleja Krakowska 173, 02-180 Warszawa.

Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego. Wypełnienie wszystkich pól formularza oraz dokładne opisanie przedmiotu reklamacji (w tym opisu nieprawidłowości i czasu ich wystąpienia) pozwoli nam na jej sprawniejsze rozpatrzenie.

Prosimy o dołączenie kserokopii dowodu zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu. W przypadku złożenia reklamacji opartej na podstawie udzielonej gwarancji, gdy weryfikacja zgłoszonych wad rzeczy sprzedanej wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

Sprzeglo.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek nieprawidłowego doboru części, będące skutkiem modyfikacji zaaplikowanych w samochodzie Klienta (np. założony silnik lub skrzynia biegów od innego pojazdu) oraz za wady produktu powstałe podczas jego montażu.

Pobierz formularz zgłoszenia reklamacyjnego >> kliknij tutaj

W przypadku, gdy Kupujący będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.