22 251 23 27

8:00-18:00

DZISIAJ -30 ZŁ TANIEJ

1

1

:

1

1

:

1

1

Z KODEM RABAT30

-30zł

4.98/5 (oceny: 983)

Sprzeglo.com.pl
Wyszukaj auto

Sprzęgła i koła dwumasowe do Audi A6 C7

Model samochodu produkowany w latach: 2010 - teraz.

Wersje nadwoziowe: kombi, sedan

Wersje silnikowe: 1.8, 1.8 T, 1.8 T quattro, 1.8 quattro, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 16V, 2.0 16V quattro, 2.0 TDI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI hybrid, 2.3, 2.3 quattro, 2.4, 2.4 quattro, 2.5 TDI, 2.5 TDI quattro, 2.6, 2.6 quattro, 2.7 T, 2.7 T quattro, 2.7 TDI, 2.7 TDI quattro, 2.8, 2.8 FSI, 2.8 FSI quattro, 2.8 quattro, 3.0, 3.0 TDI, 3.0 TDI quattro, 3.0 TFSI quattro, 3.0 quattro, 3.2 FSI, 3.2 FSI quattro, 3.7, 3.7 quattro, 4.2 quattro, S6 4.2 quattro, S6 Plus quattro, S6 Turbo quattro, S6 quattro

Dostępne części: sprzęgło, koło dwumasowe / zamachowe, tarcza sprzęgła, docisk, łożysko, wysprzęglik, pompa sprzęgła, siłownik, śruby
AUDI A6 C7

Wybierz silnik modelu AUDI A6 C7

AUDI A6 C7

AUDI A6 C7
Seria produkowana w latach:
2010.11 - obecnie.
2011.03 - obecnie2011.03 - obecnie
2011.05 - obecnie2011.03 - 2013.05
2011.11 - obecnie2011.03 - obecnie
2011.03 - obecnie2010.11 - obecnie
2011.03 - obecnie2011.03 - obecnie
2011.11 - obecnie2010.11 - 2012.05
2011.03 - obecnie2012.02 - obecnie

AUDI A6 Avant C7

AUDI A6 Avant C7
Seria produkowana w latach:
2011.05 - obecnie.
2011.05 - obecnie2011.05 - obecnie
2011.06 - obecnie2011.05 - obecnie
2011.05 - obecnie2011.05 - obecnie
2011.05 - obecnie2011.05 - obecnie
2011.11 - obecnie2011.05 - 2012.05
2011.11 - obecnie2012.02 - obecnie





Audi A6 C7 - specyfikacja

Audi A6 C7 to czwarta generacja tego modelu klasy premium. Była produkowana w latach 2011-2018. Od początku produkcji dostępne są dwa rodzaje nadwozia czterodrzwiowy sedan pod nazwą Limousine, oraz pięciodrzwiowe kombi sprzedawane jako Avant. Od 2012 produkowana jest wersja Allroad, oparta na nadwoziu Avant uterenowiona odmiana A6 o podwyższonym prześwicie i zabezpieczonym specjalnymi osłonami podwoziu, zewnętrznie wyróżniająca się plastikowymi poszerzeniami błotników. W roku 2014 C7 przeszło lifting wizualny.
W modelu C7 dostępne były następujące układy napędowe:

Silniki benzynowe

  • Silnik 2.0 TFSI w układzie hybrydowym z silnikiem elektrycznym i ośmiobiegową zautomatyzowaną skrzynią biegów Tipronic.
  • Silnik 1.8 TFSI z manualną skrzynią sześciobiegową lub opcjonalnie z dwusprzęgłową, siedmiobiegową skrzynią S-tronic.
  • Silnik 2.0 TFSI, do 2014 roku dostępny z sześciobiegowym manualem lub bezstopniową przekładnią Multitronic. Od 2014 do końca produkcji wyłącznie z siedmiobiegowym S-troniciem

Powyższe silniki to benzynowe, rzędowe czterocylindrowe, szesnastozaworowe jednostki napędowe z turbosprężarką, dostępne były wyłącznie z napędem na oś przednią.

  • Silnik 2.8 FSI z manualną skrzynią sześciobiegową, lub z opcjonalną skrzynią Multitronic (napęd przedni) lub S-Tronic (napęd Quatrro)

Jest to widlasty, sześciocylindrowy, dwudziestoczterozaworowy, wolnossący silnik benzynowy, standardowo dostępny z napędem na oś przednią, z opcjonalną możliwością zamówienia napędu na cztery koła Quattro.

  • Silnik 3.0 TFSI z siedmiobiegową skrzynią S-tronic.

Jest to widlasty, sześciocylindrowy, dwudziestoczterozaworowy, silnik benzynowy z doładowującym kompresorem mechanicznym. Samochody z tym silnikiem dostępne były tylko z napędem Quattro.

  • Silnik 4.0 TFSI z siedmiobiegową skrzynią S-tronic. Samochody z tym silnikiem sprzedawane były pod nazwą S6.
  • Silnik 4.6 TFSI z ośmiobiegową skrzynią Tiptronic. Sprzedawane jako RS6, wyłącznie w nadwoziu Avant.

Jest to widlasty, ośmiocylindrowy, trzydziestodwuzaworowy, silnik benzynowy doładowany dwoma turbosprężarkami (biturbo). Samochody z tym silnikami dostępne były tylko z napędem Quattro.

Wszystkie silniki benzynowe posiadały bezpośredni wtrysk paliwa.

Silniki wysokoprężne

  • Silnik 2.0 TDI/TDI Ultra, dostępne w kilku wariantach mocy silnika od 136 do 190 KM, w standardzie zestawiane z manualną skrzynią sześciobiegową, a opcjonalnie ze skrzynią Multitronic (TDI) lub skrzynią S-tronic (TDI Ultra). Dostępny wyłącznie z napędem na oś przednią. Jest to czterocylindrowy, rzędowy, szesnastozaworowy silnik wysokoprężny, zasilany w układzie Common Rail i doładowany turbosprężarką i wyposażony w filtr cząstek stałych. 
  • Silnik 3.0 TDI/TDI Clean Diesel/TDI Competition, dostępne w wariantach od 204 KM do 326 KM w wersji Competition. W wersjach najsłabszych dostępne z napędem przednim lub Quattro (3.0 TDI Clean Diesel 218 KM tylko napęd przedni), w mocniejszych wyłącznie z napędem Quattro. Łączone były z siedmiobiegową skrzynią S-tronic, lub ośmiobiegową skrzynią Tiptronic. 3.0 TDI to sześciocylindrowy, dwudziestoczterozaworowy silnik wysokoprężny w układzie widlastym, zasilany w systemie Common Rail doładowywany za pomocą jednej lub dwóch turbosprężarek (biturbo).  

Sprzęgło w Audi A6 C7

Zgodnie z tym co zostało opisane powyżej Audi A6 C7 posiadało kilka rodzajów skrzyń biegów, a więc i układów sprzęgła. Bezstopniowe przekładnie Multitronic nie posiadają tradycyjnego zespołu sprzęgła, napęd przenoszony jest za pośrednictwem łańcuchów napędowych na kołach stożkowych. Skrzynia Tiptronic jest skrzynią automatyczną i posiada sprzęgło hydrokinetyczne, które generalnie nie powinno być wymieniane jeżeli utrzymuje się dobrą jakość i poziom oleju w przekładni. Tradycyjne skrzynie manualne dostępne w słabszych wersjach silnikowych posiadają standardowe sprzęgło cierne sterowane hydraulicznie, kompletny zestaw części zamiennych zawiera tarczę sprzęgła, docisk i łożysko oporowe. Skrzynie S-Tronic są to zautomatyzowane skrzynie dwusprzęgłowe, a więc posiadają podwójny zestaw sprzęgła (i podwójny zestaw kół zębatych), co pozwala na bardzo szybkie zmiany biegów. Zespoły sprzęgieł skrzyń S-tronic kupuje się jako pojedynczą część zamienną.

Koło dwumasowe w Audi A6 C7

Układy napędowe ze skrzyniami S-tronic, Multitronic i ze skrzynią manualną zawsze posiadają dumasowe koło zamachowe w układzie napędowym. Nie spotkamy tego rozwiązania wyłącznie w samochodach z automatyczną skrzynią Tiptronic.






Sprzęgło i koło dwumasowe do Audi A6 C7 - popularne części






cert-image
logo

Chcesz otrzymać bezpłatną ofertę części
dedykowaną numerowi VIN Twojego auta?

WYPEŁNIJ FORMULARZ

LUB

załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego pojazdu

Rodzaj części
koło dwumasowe
zestaw sprzęgła
sprzęgło sportowe
tarcza sprzęgła
docisk
łożysko oporowe
wysprzęglik centralny
pompa sprzęgła
siłownik sprzęgła
śruby montażowe

Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.

Dziękujemy za wysłanie formularza.

Odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin!

Zapytaj o produkt

W przypadku pytań o dopasowanie części prosimy podać dane pojazdu: marka, model, silnik oraz nr VIN

* Pole wymagane

Pomyślnie dołączyłeś do programu.