Redirecting...
Brak produktów
0 zł Dostawa:
0 zł Razem do zapłaty:
U mało kogo litery greckiego alfabetu wywołują przyspieszone bicie serca tak mocno, jak wśród fanów motoryzacji. Kto bowiem nie kojarzy nazw takich jak Delta, Kappa czy Thema? Wszystko to jest zasługą jednego z inżynierów Fiata, Vincenzo Lancię, który w 1906 roku założył markę sygnowaną własnym nazwiskiem. Współczesnemu kierowcy Lancia kojarzy się zaś głównie ze złotymi latami rajdów samochodowych - to tam bowiem święciła swoje największe triumfy. Symbolem rajdów lat 70 stała się Lancia Stratos, wyposażona w silnik z Ferrari Dino. Po rozbiciu jednej z takich Lancii, grupa polskich inżynierów skonstruowała na jej bazie słynnego Stratopoloneza, najszybszego Poloneza tamtych lat. Później przyszedł czas na kolejną legendę, utytułowaną Lancię 037, a także produkowaną jeszcze w latach 90 jako samochód seryjny, Lancię Deltę.
Lancia Delta to zdecydowanie najpopularniejszy model marki, który na długie lata zdefiniował sposób myślenia o włoskich pojazdach. Poszukiwana głównie w wersjach sportowych (HF / Integrale), Lancia Delta oparta jest na cywilnej wersji tego pojazdu, będącej kompaktem klasy średniej. Są to samochody pozycjonowane znacznie wyżej od Fiata, najczęściej przyrównywane do Alfy Romeo, stanowiącej jej główną konkurencję na rodzimym rynku. Taka też jest grupa docelowa odbiorców Lancii - osoby wymagające nieco więcej stylu i komfortu niż oferuje Fiat, a jednocześnie znudzone "Alfą".
Lancia, pomimo ugruntowanej renomy i niesłabnącej w pewnych kręgach popularności, obecnie radzi sobie na rynku bardzo źle. Przez ostatnich kilka lat samochody te były po prostu Chryslerami ze zmienionym logo. Po zakończeniu ich produkcji, nie wprowadzono następców, ostatecznie zostawiając jedynie model Ypsilon. Jest on produkowanym w Tychach małym kompaktem, którego kontynuacji Lancia... także nie przewiduje. Będzie to więc ostatni model tej ponad stuletniej włoskiej ikony motoryzacyjnego stylu.
Objawy zużycia sprzęgła bądź dwumasy w samochodach marki Lancia należy traktować niezwykle poważnie. Włoskie auta mają bowiem to do siebie, że serwisowane w sposób nieodpowiedni, potrafią odpłacić się niezliczoną ilością awarii i usterek. Cena sprzęgła w sklepie sprzeglo.com.pl jest najniższa w Polsce, toteż ten istotny element naszej Lancii możemy nabyć bez stresu i bez obaw, że gdzie indziej jest taniej.
Cena dwumasy w sprzeglo.com.pl także jest bezkonkurencyjna - zachęcamy do serwisowania tego podzespołu, ponieważ przyczynia się on do znacznej redukcji spalania w naszej Lancii - nawet do 5% . Poprawnie działające koło zamachowe to również gwarancja zredukowanych do minimum wibracji nadwozia.