Sprzęgło TOYOTA AVENSIS T25

Model samochodu produkowany w latach: 2003.04 - 2008.11.

Wersje nadwoziowe: hatchback, kombi, sedan

Wersje silnikowe: 1.6 VVT-i, 1.8, 2.0, 2.0 D-4D, 2.2 D-4D, 2.2 D-CAT

Dostępne części: sprzęgło, koło dwumasowe / zamachowe, tarcza sprzęgła, docisk, łożysko, wysprzęglik, pompa sprzęgła, siłownik, śruby
TOYOTA AVENSIS T25

Wybierz pojazd modelu TOYOTA AVENSIS T25

TOYOTA AVENSIS T25

TOYOTA AVENSIS T25
Seria produkowana w latach:
2003.04 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2006.03 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2005.10 - 2008.11
Lata produkcji: 2005.07 - 2008.11

TOYOTA AVENSIS kombi T25

TOYOTA AVENSIS kombi T25
Seria produkowana w latach:
2003.04 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2006.03 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2005.10 - 2008.11
Lata produkcji: 2005.07 - 2008.11

TOYOTA AVENSIS sedan T25

TOYOTA AVENSIS sedan T25
Seria produkowana w latach:
2003.04 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2006.03 - 2008.11
Lata produkcji: 2003.04 - 2008.11Lata produkcji: 2005.10 - 2008.11
Lata produkcji: 2005.07 - 2008.11





TOYOTA AVENSIS T25 - Sprzęgło i koło dwumasowe

Toyota Avensis T25 to samochód, który miał teoretycznie wszelkie parametry ku temu aby na długo zawładnąć swoim segmentem rynku.  Niestety japoński producent w tym przypadku zaoferował auto, które z czasem zaczęło przysparzać swoim właścicielom zbyt dużo problemów. Zwłaszcza w przypadku samochodów wyposażonych w silnik 2.0 D-4D, lista rozmaitych usterek jest zdecydowanie zbyt długa jak na auto producenta słynącego z bezawaryjności i niezawodności.  

Po przejechaniu ponad 120000 km  zaczynają się w tym aucie problemy z krawędziami  tulei cylindrycznych. Ich erozja może doprowadzić nawet do wypalenia umieszczonej pod głowicą uszczelki. W autoryzowanym serwisie koszt takiej naprawy sięga kilkunastu tys zł. Regeneracja poza ASO to z kolei rzędu kilku tysięcy złotych,  przy czym tego typu zabieg można wykonać w praktyce tylko raz.

Obok problemów z silnikiem Toyota Avensis T25  ma jeszcze kilka błędów jakościowych, które zdecydowało o tym że model ten trudno jest zaliczyć do szczególnie udanych. Dokuczliwe są różnego rodzaju niedogodności związane z reflektorami. W segmencie D Toyota przez wiele lat uważana była za wzór jakości i niezawodności.

Ten model avensisa niestety nie zawsze staje na wysokości zadania i wg wielu komentatorów rynku motoryzacyjnego bardziej podważył niż ugruntował wiarygodność japońskiego producenta. Jeden z najważniejszych wśród oferowanych przez Toyotę modeli aut stał się w rezultacie samochodem co najwyżej przeciętnym. Mimo iż jest to auto bardzo wygodne, przestronne i dość efektownie się prezentuje - ten wariant avensisa trudno jest zaliczyć do szczególnie interesujących modeli Toyoty