Sztywne koła zamachowe jednomasowe zamiast dwumasowego

Zepsuło Ci się w aucie koło dwumasowe a wymiana to ogromne koszty?
Nie musisz się przejmować! Zastąp raz na zawsze koło dwumasowe
sztywnym kołem jednomasowym i zapłać nawet
o 50% mniej niż za dwumasę!

W niektórych samochodach istnieje możliwość zastąpienia koła dwumasowego kołem sztywnym jednomasowym. Rozwiązanie to jest coraz częściej wybierane z uwagi na atrakcyjną cenę i stało się bardzo popularne wśród właścicieli diesli. W zestawach takich rolę tłumienia drgań i wibracji przejmuje specjalna, wzmocniona konstrukcja tarczy a koło dwumasowe może zostać zastąpione kołem wykonanym z jednego odlewu.
Korzyści płynące z wymiany na zestaw KIT-4P:
  • trwałość zestawu
  • niska cena
Obejrzyj film. Wybierz model samochodu poniżej!



Szukaj sztywnego koła zamachowego wg marki
Marka Alfa Romeo
Marka Audi
Marka Bmw
Marka Citroen
Marka Fiat
Marka Ford
Marka Hyundai
Marka Lancia
Marka Land rover
Marka Mazda
Marka Mercedes
Marka Mitsubishi
Marka Nissan
Marka Opel
Marka Peugeot
Marka Renault
Marka Rover
Marka Saab
Marka Seat
Marka Skoda
Marka Suzuki
Marka Toyota
Marka Volvo
Marka VW



Sztywne koło zamachowe jednomasowe do zamiast dwumasowego?


Musisz dokładnie rozważyć, jakimi wartościami chcesz się kierować podczas kupna nowych podzespołów do Twojego samochodu oraz rozłożyć w czasie wszystkie aspekty, z jakimi wiąże się użytkowanie auta. Pamiętaj również, że nie do każdego modelu jest dostępny na rynku zestaw do konwersji na koło zamachowe jednomasowe. Skorzystaj z wyszukiwarki powyżej lub skontaktuj się z naszym doradcą telefonicznie. Może również okazać się, że różnica ceny zestawu z kołem dwumasowym i zestawu z kołem zamachowym sztywnym okaże się niewielka, wtedy warto rozważyć zakup w pełni nowego zestawu z kołem zamachowym dwumasowym.

Porównanie koła dwumasowego ze sztywnym kołem zamachowym:

FunkcjeKoła dwumasowe zamachoweZestaw z kołem sztywnym
Załączanie biegu i ruszanie z miejscaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Siła potrzebna do wciśnięcia pedałuGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Łatwość zmiany biegówGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Tłumienie drgań układu napędowegoGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Tłumienie hałasuGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Zasprzęglanie i wysprzęglanieGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Przenoszenie momentu obrotowegoGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Trwałość całego zestawuGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Trwałość koła zamachowegoGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Trwałość zestawu sprzęgłaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Oszczędność całkowitaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka